Anna-Karin Olofsdotter

Hils på Anna-Karin, eventansvarlig på huset.

Har du planer om å arrangere et event av noe slag på Ambassaden? Da kommer du garantert til å treffe Anna-Karin, som er eventansvarlig på huset.

Du kan være trygg på at Anna-Karin og hennes team er der for deg. Som eventansvarlig kommer hun nemlig til å sørge for at alt går som det skal – fra planleggingsfasen til de små detaljene ved selve gjennomføringen.

At hun er lidenskapelig opptatt av event, er det ingen tvil om. Det er tross alt dette hun har jobbet med nesten hele sin yrkesaktive karriere: «Det jeg elsker med å arrangere eventer er at det skjer noe nytt hver gang. Det er en variert og spennende ting å jobbe med.»

Det er altså mye som foregår i kulissene når et godt gjennomført arrangement går av stabelen. Anna-Karin kan fortelle at teamet er nøye utvalgt for at de beste menneskene skal fylle viktige nøkkelroller – fra hovmesteren som er Anna-Karins høyre hånd, til førsteservitører og bankettansvarlig. Alle må kjenne sin rolle i teamet og samarbeide godt for å levere det beste arrangementet for kunden. Eller for å si det med Anna-Karins egne ord: «Branner må slukkes uten at kunden merker det».

Hvert event er et drømmeevent. Du får den samme servicen her, om du er én person eller 600.

Anna-Karin har allerede rukket å bli glad i bygget, og ser frem til å være med på å skape et nytt møtested for menneskene i byen vår. «Huset er helt magisk! Og som en gammel og ærverdig ambassade er det samtidig folkelig. Her er alle velkomne! Vi har noe helt unikt her, jeg føler ikke at dette konseptet finnes noe annet sted.»

Hun legger vekt på hvordan et event kan tilpasses kundens ønsker: «Man kan alltid komme med forslag, nesten alt er gjennomførbart. Med et fleksibelt lokale, og et serviceorientert team, kan vi tilpasse mye og strekke oss langt for at kunden skal få sitt drømmeevent.»

Når hun blir spurt om hva som er hennes drømmeevent, må hun tenke seg om litt før hun svarer: «Hvert event er et drømmeevent. Du får den samme servicen her, enten du er én person eller 600. Det viktigste med et event er at kunden blir fornøyd. Og det vet jeg at de kommer til å bli!»

Eksterne lenker